2012. május 26., szombat

Friss infók :)

Sziasztok

Haladok-haladgatok, azért sem írtam idáig, mert minden időmet , ami csak van, próbálok a fogyokúrára áldozni, tényleg nagyon fontos nekem ez most! - sok minden múlik rajta..., de főleg két fontos dolog is az életembe, az egyik az egészségem, a másik pedig a szerelem....ill. ismét elkezdtem komolyabban foglalkozni az énekléssel, amit 5 éves korom óta tanulok, csak az utóbbi időben sajnos volt ami miatt elhanyagoltam, de nem kellett volna.....úgyhogy hajrá :D Már -4 kg-nál tartok :)

Teszek fel friss képeket is:



A kisfiam a fotósom, de az utolsó kép kicsit homálydadra sikeredett :D - de a lényeg látható, azért alakulgatok.

Továbbra is update szerint étkezem...fontos ez nekem nagyon, és már nem nehéz betartani sem :)
Tegnap lementem a boltba, és elmentem egy pékség mellett, ahonnan isteni frissen sült pogi illat áradt ki...megálltam, beleszagoltam a levegőbe, mosolyogtam egyet és mentem tovább...régen ezt soha nem tudtam volna megtenni, tuti, hogy bementem volna, pontosan elég gyenge voltam hozzá.

Figyelek arra is, hogy minden nap, min. 1 órát mozogjak, de ha nagyon nincs időm, akkor is egy negyed órát lemegyek kocogni...bár, hogy itt a kutyus, így azért napi 3x, hogy leviszem, mindig jut idő és alkalom a sétára :)

Szívesen segítek bárkinek, ha kérdése van....írjatok nyugodtan :)

Most rohanok tovább.... :)

Mindenkinek csodásan szép estét kívánok!

Melinda

Nincsenek megjegyzések: