2011. január 23., vasárnap

Csodás reggel..:)

Jó reggelt mindenkinek, aki már fent van, és annak is, aki még csak most ébredezik.
Én már reggel 6kor, egy 20 perces futással indítottam a napot, reggelire csak egy zöld teát ittam, natúr, arra vágytam :), más nem is hiányzott, majd elmentem edzőterembe, ahol 1 órán át kardioztam, nem rég értem haza.
Gondoltam leírom, hogy mit sikerült már alakítanom két hét alatt magamon:


A kezdeteknél a következőkkel bírtam:                                                Két hét után


Kg. 112                                                                                                                107                               
Derékbőség:113.                                                                                                 108
Csípőbőség:138.                                                                                                  133
Comb: 74                                                                                                              72

Mivel tudatában vagyok, hogy 1 hónapig a mérleget el kell kerülni, nem is önszántamból álltam rá, hanem orvosi vizsgálaton voltam, és hát, a dokinak nem mondhattam azt, hogy : "Sorry, de fogyokúra versenyezek és nem tenném, ha lehet:)" Mindenesetre teljesen megvagyok elégedve a két hét alatt elért eredményekkel, iszonyú nagy löketet adott, megint, újra és újra.....:)

Most még megyek egy kicsit és visszafekszem, aztán du-tán vár rám a Margitsziget :) és a "boldogság":)

Ebédelni még nem tudom, hogy mit fogok, mivel az menetközbe derül majd ki, de azt hiszem tök fözeléket, mert anyukám azt csinált, és Rékáék módszereivel van elkészítve :)

Legyen nagyon szép és boldog napotok nektek is :)

Puszi 

5 megjegyzés:

Répás András írta...

Szia! Ez nagyon szép eredmény ennyi idő alatt... Csak így tovább és meg lesz az eredménye. Érezd jól magad a Margit szigeten.

puszi

Pattogo írta...

Nagyon ügyes vagy!!! Gratula! :) puszi

Unknown írta...

Szia! Ez fantasztikus! Nagyon nagyon gratulálok! Tudtam hogy sikerülni fog!
Millió Puszi

gabanyu írta...

Nagyon ügyes vagy,irigykedhetnek majd rád sokan!:D

Névtelen írta...

Drágám! Nagyon király csak így tovább. Andi