2011. február 7., hétfő

Norbi "kedves" kommentje hozzám.

A mai napon, véletlen akadtam rá, ami idáig elkerülte a figyelmemet, annó Réka egyik bejegyzése alatt Norbi egy hozzáfűzése:

http://www.facebook.com/index.php?lh=164e2bfee433b7edec2eaa8c0ced5f9a&eu=GLe0HRp6K2H0J8rBIhiWEQ#!/album.php?aid=52795&id=125623577450221&comments

"
Norbi Schobert Melinda! Inkább tornázz rendszeresen és ne a külső ürügyekkel foglalkozz! Szerintem a 4 lány közül Neked van a legkisebb esélyed. Olyan típus vagy, aki mást okol az elhízásáért, az a más pedig pont az ilyenségedért már közömbös irántad. Csak Te tudsz kitörni! Irány minden tornára és azon kívül vacsorára esit kocogást ajánlok a lakóhelyeden!"
Először elhűltem, majd mélyen eltűnődtem azon, vajon mivel is érdemeltem ezt ki!
Természetesen tudtam, hogy a Réka által kiposztolt, a "férjem hogy viselkedik velem, mióta meghíztam" c. bejegyzéséhez akart némi kommentet írni, amivel kőkeményen a tudtomra adta, hogy a férjem jogosan fordult el tőlem, és én őt okolom ezért, holott én vagyok a hibás. Sajnos semmit sem tud a magánéletemről, még is véleményt alkot!Továbbá pedig azt hiszem bőven eleget teszek a külsőmért a következőkkel, mióta január 10et írunk:
- reggel fél 5 kelek, futás, 30 perc - majd munka
- konditerem minden du-tán, min. 60 perc.
- masszázs, ami segít, hogy a bőröm szebb legyen a fogyokúra következtében
- mindennapi étrendre való odafigyelés
Szerintem, és talán joggal mondhatom, ennek meg is látszik az eredménye!

Nagyon sok nő hasonló problémával küzd, mint én, sokan felvállalják, de még többen nem.Én az elsők közé tartozom!Ezek szerint minden nőt elítél, aki ilyen helyzetben él, vagy ennyi atrocitás éri a súlya-kinézete miatt!?
A válasz?: Úgy látszik igen! - elég szomorú!Ami viszont vigasztal, hogy bár kevés férfi van, de van, olyan, aki másképpen gondolkozik!Aki nem szólja le rögtön a másikat, ha egy olyan gond megküzdésével áll szembe, mint mi nők, nagyon sokan...és nap, mint nap, új harcot és csatát vívunk azért, hogy a férjeinknek, párjainknak megfeleljünk, és teljes értékű társa lehessünk!


Rékát, mint NŐT, mint anyát, nagyon csodálom, mindenért, amit letett az asztalra, amit idáig elért.....ahogyan küzdött, ahogyan harcolt dolgokért....mint példa áll előttem! - és azért is, hogy kiállt mellettem maximálisan, mikor keresztül mentem azon a nehéz időszakon, amiben voltam.Többször felhívott telefonon, biztatott, és erőt adott, hogy nem adhatom fel, pedig nem akartam, csak elgyengültem egy pillanatra, mert már annyira elegem lett abból ami volt!
Engem nem érdekel, hogy mennyit fog mutatni a mérleg, számomra nem a kg a mérvadó, hanem az, hogy milyen ruha jön rám, és mik az emberek visszajelzései. 
Mivel a kisfiam beteg volt idáig, azt hiszem, mint anya a kötelességem, amit tudok időt vele tölteni...és itthon, vagy a környezetembe megoldani addig is, még meg nem gyógyult, a mozgást. - ha ez kifogás, esetleg, hát legyen!Mint anya, így láttam jónak!A másik fele pedig az, hogy aki nem ismer valakit, ne alkosson róla véleményt.Az építő jellegű kritikát mindig bírtam és el is fogadtam, de ez már nem az a kategória....
Biztosan megoszlanak ezzel kapcsolatban a vélemények, és hát mivel minden ember más, biztos lesz, aki nem nekem ad igazat!Azt is elfogadom!, de úgy gondolom, hogy emberi jogom hangot adni annak, ami bánt, vagy amivel nem értek egyet!
Lehetséges, hogy innentől x embernek nem leszek szimpatikus, de úgy gondolom, hogy akik valójában ismernek és megismertek kitartanak majd "mellettem" és továbbra is szurkolni fognak!
Jó éjt mindenkinek! 

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hali Melinda!
Én nagyon drukkolok neked, szeretnék én is ennyi kitartást és elszántságot magamnak is , amennyi benned van!!!
Lehet, hogy a Norbi nyersen fogalmazott, nem is kicsit, de szerintem a jó szándék vezérelte!
Lehet, úgy gondolta, ezek a száraz érzelem mentes mondatok, majd kizökkentenek a "zsír börtönéből"
Nem tudom, csak gondolom, mint apuka, nem biztos, hogy a nap 24 órájában gondozza a beteg, lázas, nyűgös gyerekét, mondjuk aki a krupp határán lebegve köhög egész éjjel, vagy a nátha eldugítja az orrát és azt lesi, hogy a gyerek kap -e levegőt! Ha 100% ig tudná, hogy milyen nehéz, nem biztos ,hogy esti kocogásra bíztatna!
De egy biztos, az update nagyon jó és a segítségük meg aranyat ér!
Kitartás, remélem, te fogysz a legtöbbet!
Annamari

Anyatigris írta...

Norbit pont az ilyen jellegű megjegyzései miatt töröltem az ismerőseim közül....
Ne másnak bizonyíts Melinda, hanem magadnak!
És ha a gyerek az első, akkor ő az első, lehet majd 3-4 napot stagnálsz, akkor mi van? Majd később fogysz tovább, ennyi....
Elvileg ha az ő kajáikat eszed, hízni nem hízhatsz.....

Pataki Mónika írta...

Szia Melinda!
Szerintem nem akart Norbi ezzel bántani. A férfiak nem mindig úgy fejezik ki magukat ahogy gondolják. Biztos, hogy egy pár embernek köszönhetően elég megtépázott az önbizalmad. Az a fontos, hogy ne foglalkozz senkivel, erős vagy és megmutatod, hogy végig tudod csinálni. Utána hidd el, olyan jó a képükbe nevetni, hogy "na látod!".
Egyik kedvenc idézetem:
"Ne higgy annak, aki azt mondja, nem vagy rá képes! Ha van egy álmod, ne mondj le róla! Ha valaki nem tud valamit, azt szeretné, ha te sem tudnád. Ha akarsz valamit, tegyél érte!"
(A boldogság nyomában c. film)
Kitartás!
Puszi!

Izéke írta...

Szia Melinda!

Norbi nem ellened és a nők ellen van, csak az és azok ellen, akik nem akarnak és nem tesznek semmit az ellen, ahogy például kinéznek. Megmagyarázni mindig könnyebb a dolgokat, mint tenni értük vagy ellenük.
Norbi nem a duci/dundi/elhízott nők ellen beszél, hanem a tehetetlenség ellen.

Ez egy érdekes reklám, lehet belőle erőt meríteni:

http://www.youtube.com/watch?v=obdd31Q9PqA