2011. január 2., vasárnap

Az életem egyik legnagyobb szerencséje


Sziasztok

Hihetetlen dolog történt velem, talán mondhatni, nem sokszor történik ez az ember életébe. :)
A facebookon jelentkeztem december elején, Rubint Réka és a Life.hu felhívására, melyben azt hirdették, egy szerencsének segítenek megváltoztatni az életét.
Közel 400 ember közül, rám esett a választás, alig hittem a szememnek, mikor megjött az e-mail Rékától. Hihetetlen pálfordulás volt ez az életembe, mivel éveken keresztül annyi rössz dolog történt, hogy már nem is hittem benne, hogy jó is bekövetkezhet...de még is megtörtént.
Ezt követően felhívtak a Lifenetworktól és már két nap múlva a forgatócsoport a lakásomba volt:), és azon kaptam magam, interjút adok :), rá két napra pedig egy stúdióban találtam magamat, ahol fodrász és sminekes sürgött körülöttem, taxi jött értem...és még mindig nem hittem el, hogy ez velem megtörténhet.
A Rékával való személyes találkozás...számomra....hihetetlenül nagy öröm volt!Egy olyan nő állt előttem, és mosolygott rám, akinek kitartását, munkásságát és családi iránti elkötelezettségét/szeretetét mindig is csodáltam. Akkor értettem meg igazán, a legnagyobb segítséget kaptam az élettől, ahhoz, hogy elérjem álmaim célját...újra szép , csinos és fitt anyuka legyek.
Január 10.től indul a munka..ami elé nagy erővel, kitartással és örömmel indulok/állok.
Mindeképpen folyamatosan írni fogok tapasztalataimról, sikereélményeimről, nehéz ill. könnyebb pillanataimról és minden olyanról, amivel úgy érzem, hogy segíteni tudok másoknak is!

2 megjegyzés:

gabanyu írta...

Nagyon klassz a blogod!:)
Egy jó tanács. A legfelső 56kgos képed,és ez az alsó széthúzza az oldalt,át kellene méretezni,lényeget kiszedni szerintem. Ha gondolod,tudok segíteni.

Puskás Melinda írta...

Köszi szépen :). Igazad van, megcsinálom úgy!