2012. május 21., hétfő

Némi adat, május 02.óta...3 hét telt el, mióta elkezdtem a fogyokúrát....

Bár még csak a mérleg nyelve -3,5 kg-val kevesebb, kiváncsiságból lemértem magamat cm-ben is, hogy három hét alatt mennyit jelentett a napi sport ill. a kajára való odafigyelés...IME:

2012.05.02                                        2012.05.21



Kg: 107                            104               - 3 kg
 -----------------------------------------------------------
Derék: 113                       96                 - 17 cm

Csípő: 135                      122                - 13 cm

Bal láb: 74                       64                 - 10  cm

Jobb láb: 75                    64                 - 10 cm


Mellbőség: 110               100                  -10 cm






(még -32 cm a csípőből, és -36 cm a derekamból..és meg lesz a 90-60-90 méretem :D:D:D)


Összesen:                                             - 60 cm :):):)
Hihetetlen, magam sem hiszem el.....
Az ember mindig ott követi el a hibát, hogy folyton a mérlegre ácsorog és elkeseredik, ha nem mozdul meg, vagy fél kg-val több reggel - este, valahogy én is majdnem beleestem ebbe a hibába, ezért vettem elő a cm-t...és az feldobott....az eredményeket igazolta :))  - és itt a lényeg elrejtve! :))))))

  
...és itt indultam futni:




Kívánok mindenkinek további szép estét, és aki fogyózik sok kitartást és hajrá - nincs más hátra, mint előre :)


Melinda

Nincsenek megjegyzések: