2012. május 27., vasárnap

Sikerült ma 3,5 km-t megállás nélkül lefutnom :)

Sziasztok

Új "csúcsot döntöttem" magamnak a mai estén..nagyon örülök neki :)

Ami nagyon nagy örömömre szolgált, egy régen nem látott, nagyon jó barátnőmmel tudtam végre találkozni, és együtt tölteni nagyon vidám és boldog 4,5 órát :) Ez nagyon feltöltött.- aztán őt kikésértem a kutyussal a buszhoz és irány a futás..nagyon jól esett :) - hála Istennek az idő is kedvező volt, és bár nagyon be van itt borulva, még sem kezdett el esni :) Úgyhogy köszönöm az időjárásnak :)

A kisfiammal kint jártunk a Hajógyári szigeten, és nagyon nagyokat csúszdázott, addig mi meg csacsogtunk a kedves barátnőmmel....most egy hét is kevés lenne az elmúlt idő eseményeit megbeszélni, bár mindig tartjuk a kapcsolatot telefon, msn-en, e-mail, sms, de az nem úgy az, mint így.....

A mérleget eltettem, nem állok rá, a lényeg, hogy a környezetem és én is érzékelem magamon a változást, a többi meg "nem lényeg" :)

Most megyek altatni és esti mesét mesélni a csemetémnek....további csodás estét / éjszakát mindenkinek! :)

JA: a vacsim vegyes zöldség sali volt, csirekhusival....barátnőmmel salátapartyztunk :D
Meséltem neki, hogy van egy álomkép hogy hogy szeretnék kinézni, hát így (ezzel a testalkattal ultra boldog lennék :)")



Melinda

Nincsenek megjegyzések: