2011. március 26., szombat

Szép szombat :)

Sziasztok 


Ma nagyon sokáig pihentem, és rám is fér, az az igazság elég nagy hajtás volt a héten....és nagyon jól esett feküdni, és "csak úgy lenni" :). 
Természetesen a kisfiam, végig mellettem volt, meséztünk reggel, bebújt mellém az ágyba....beszélgettünk....együtt reggeliztünk...ezek nekem a legnagyobb élmények mostanában :)


A mai nap nem megyek edzeni, ma pihi nap van....hiszen azért 7 napból nem lehet végig edzeni mindegyiket, pont ezért van, hogy csak heti 5x járok.


Mérlegeltem ma, felteszem az eredményt:




-7 kg

Nagyon boldog vagyok! :) - s ráadásul majdnem egy hónap maradt ki, mert beteg voltam :(
Tudom, hogy még messze van az eredeti cél, de azt hiszem mérsékelten jó úton haladok affelé, és már az éltet, hogy csak -35 kg-tól kell megszabadulnom...persze tudom, hogy nem kevés, de még sem 42 már :)

Még mindig az update szerint étkezem, odafigyelek, hogy cukros dolgok, szénhidrát, stb., ami "tiltott" azt nem eszem meg, és megpróbálok nem bűnözni sem :) - bár néha nagyon hiányzik az édesség... :), így egy jó barátnőm tanácsára, aki szintén Updattel fogyott már 13 kg-t, dr.Otker pudingot csinálok, édesítővel.....és azt eszem, ha már tényleg úgy érzem, hogy nem bírom! :)

A legproblémásabb, ahonnan nagyon nehezen megy le a zsír, az a hasam...szülés után sajnos kinyúlt...és hát nagyon sok meló lesz, hogy valamit kezdjek vele :), de vannak praktikák, amit azért próbálok alkalmazni, mert semmiképpen nem szeretnék kés alá feküdni.Hogy mi miatt? Egyrészt már hallottam és láttam elég rosszul végződött műtéteket, másrészt pedig úgy gondolom, ahogy annó Réka is mondta, hogy amit mozgással, táplálkozással, ill. egészséges életmóddal ellehet érni, azt próbáljuk meg azzal....úgyhogy ebbe úgy gondolom, hogy sok igazság van!

Most megyek, mert vár a lurkóm, kívánok nektek nagyon szép napot, itt nagyon jó idő van Budapesten, ha tudtok, akkor töltsetek még némi időt a szabadba, mert sajnos késő du-tántól nem mondanak túl jó időt :(..sőt jövő hétre sem :(


Puszilok mindenkit és jó egészséget mindenkinek!

Melinda


Nincsenek megjegyzések: