2011. március 23., szerda

Life adás

Sziasztok

Belinkelem a life adást...amiről már arról van szó, hogy feladtam volna, és Szilvi is :D

http://videa.hu/videok/emberek-vlogok/life-magazin-2011.03.23.-ncK64uJW6pI0S9uS

Pedig mint a lenti képek is mutatják, szó sincs erről :D

Valóban megterhelő volt az a fajta tempó, amit itt kellett volna csinálni, és szerintem az én súlyomhoz "egészségtelen is talán".....persze ezt nem rossz értelemben írom, hanem egyszerűen nálam a nagy túlsúly miatt más az, ami egészségileg megfelelőbb és hatásosabbnak bizonyul :)

Én voltam a négy lány közül az, aki a legtöbb súllyal indult, 12 kg-val voltam több, mint az a lány, aki előttem volt 100 kg-val, és hozzá teszem, hogy ő még alacsonyabb is, mint én :)

Száz szónak is egy a vége, gratulálok mind a kettőjüknek :D, és Szilviának pedig azt üzenem, hogy nekünk meg máshogy jön majd el az adott cél vége :)

Szép estét mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: