2011. március 31., csütörtök

Az élet mindennapjai.....

Sziasztok

Ime egy mai friss kép (kicsi fiam fényképezte :)):


Tudjátok ma nagyon sok minden elgondolkoztatott:


Van egy mondás....amibe nem halunk bele, attól csak erősebbek leszünk....kíváncsi lennék, hogy ki találta ezt ki...átélte-e valaha azokat a dolgokat, amiken mi emberek hétköznap átmegyünk.

Munkahelyi válság, szerelmünk elvesztése, anyagi gondok...stb., úgy gondolom ezek mind ismerősök mindenki számára...nahát nekem most minden kijutott....az eltelt időszakban...s most kell keménynek lenni.
De néha nagyon nehéz..és menni tovább....és nem megállni....
Az ember ilyenkor hajlamos bedepisedni, de én nem hagyom, hogy ez urrá legyen rajtam....ilyenkor a kisfiam szemében látott szeretetbe temetkezem, a család melegébe, és a sportba.....és próbálom átvészelni  (ha már átaludni :)), nem lehet azt az időszakot, amit rám mért a sors. Sokan vagyunk így szerintem, hogy átpörgetnénk dolgokat, vagy ha látnánk, hogy egy idő után jobb lesz, talán másképpen csinálnánk....
Az előző év, hát, hogy is mondjam, finoman fejezem ki, nem volt túl zökkenőmentes a számomra, de hát az idei sem kezdődött valami fényesen...bízom hát a jobb folytatásba :)

Kívánok sok erőt és kitartást mindenkinek, aki hasonló "problémákkal" küzd, mint én!

Legyen szép estétek, és még szebb álmotok....:)

Melinda

Nincsenek megjegyzések: