2012. május 5., szombat

Régen voltam már itt....

Sziasztok! 
 
 Nem titok, tavaly 120 kg voltam (173 cm-hez), mert a maganeletem valahogy nem abba az irányba vitt, ami jó lett volna. S nem aludtam éjszaka, ettem is, többet mint amit kellett volna, és azt gondoltam ez "megoldás". Aztán tavaly decemberben elkezdtem fogyozni, le is fogytam közel 20 kg-t, de 5 visszajött. Most 106 kg-val vágtam neki, a legjobb edzővel egy nagy útnak....s a cél a 65 kg elérése. A start 05.02.-an volt...azóta ket edzésen vagyok tul, odafigyelek a kajára és mar is -1,5 kg amit "elhagyhattam". Jobban alszom, tele vagyok energiával és nagyon várom a holnapi edzést ;). Tudom, hogy az 1 éves út, hosszú idő lesz, de végigcsinálom és többet senki és semmi nem fog ettől eltántorítani! Nem engedem! :) 
 
 
 
Igérem megpróbálok most ismét és a fogyi végéig folyamatosan írni, ahogy időm engedi.....
 
Egyébként történt egy nagy dolog tegnap:  5 éves lett, hihetetlen, hogy hogy elment az idő! :) ..., de most úgy érzem ,hogy inkább fiatalodom, mint öregszem, de remélem ez betudható az életmódváltásnak.... :)
 
Voltak még történések az életembe, pl., hogy két hónapja kutyatulaj lettem, egy gyönyörű amstaff kislány gazdája :), ő most 9 hónapos, Cony névre hallgat.
 
 
 
 ...s majd jön hozzá a "tesó" :) - szeptember végén (a kis pindur, aki a hátán fekszik, Nitro kutyus :) - de még csak egy hetes) :
 
 
 
Na viszont most sietek, mert nem túl sokára kell mennem edzésre....majd még este jelentkezem.
 
Puszi mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: