2012. február 12., vasárnap

Kutya tulaj lettem....

Sziasztok.....

Képzeljétek el kutyatulaj lettem...azért sem írtam pár napig, mert muszáj volt kicsit összeszednem magamat a történtek után.....úgy döntöttem muszáj előre nézni, így már egy hónapja vaciláltam, hogy kutyusom lesz, de nem is jöhetett más szóba csak az am. staff! - így hát egy hónapos mindennapos nézelődés és keresgélés után, meg is láttam ŐT! :) "Szerelem volt az első látásrra" :) Imádjuk, a kisfiam és én is.....és egy napot azért kellett neki aklimalizálódni...., mire ma már elemébe érzi magát :)
Nem is keveset, 140 km-t utaztunk érte, pénteken, este 9re értünk le, és hajnali negyed 1-re értünk haza....., de bár most még nehéz vele, mert "babakutya", de megérte!

IME Ő! :)


Mióta itt van, Dominik is nyugodtabb és én is többet nevetek! :) - sőt fogytam is...úgyhogy a "kutyusokra nem véletlen mondják, hogy "terepiás célzattal" is csodálatosak! :)

Most megyünk takarítani, aztán a szülőkhöz ebédre!

Mindenkinek csodás napot kívánok!

Melinda

Nincsenek megjegyzések: