2011. december 16., péntek

Néha nehéz..., de akkor is előre kell menni!


Vannak olykor olyan napok az ember életébe, amikor véget érnek dolgok, és újak kezdődnek, sőt olyan is van, mikor mindennapos problémával kell megküzdenünk!
Nekem főleg az utóbbi jutott mára....., de úgy gondolom, hogy ezzel már mások is találkoztak, sőt van, akinek sokkal nehezebb, mint most nekem. Nem szeretném konkrétan leírni, hogy mi (mik) történt (történtek), legyen elég annyi..., hogy most picit lehangoltabb vagyok...Így azt gondolom, hogy jót is fog tenni az edzés, mert minden "dühömet", szomorúságomat kitudom adni magamból.....erre pluszba jó lesz! :)


Azt hiszem  erősebben kell dolgokban hinnem és sok mindent másképpen csinálnom ahhoz, hogy a jelen és fenti helyzet változzon! - , és bár most nem érzem úgy, hogy megtudom tenni, még is muszáj lesz!  - őszinte legyek!? - nem szégyelem, most jól esik kicsit sírni, pedig nem vagyok az a nagyon pityergős fajta..., de néha még is jobban kijönnek így a dolgok az emberből....megkönnyebbül, aztán vesz egy nagy levegőt, és máshogyan tud belevágni az új napba!


Az igazat megvallva, várom már, hogy ennek az évnek vége legyen, mert annyi rossz és negatív dolog történt, hogy remélem, hogy a 2012 már csak jobb dolgokat tartogat a számomra! - legalább is nagyon hiszek / bízok benne! :)


Végül is arra kell gondolni, hogy nem sokára itt a Karácsony, a szeretet ünnepe:



....és együtt lehetünk azokkal , akiket igazán szeretünk! :)
Szerintem joggal mondhatom, hogy a Karácsony, talán a legszebb ünnepe az évnek! - igaz úgy néz ki, hogy nem fog esni a hó és nem lesz szép havas a táj sem....., de hátha ;)







És hát végül, de nem utolsó sorban, amiért ez a blog született a fogyóról írok! :)


Iszonyatosan jó a Flavin Slim kapszula, mint utólag kiderült a Gombos Edina is ezzel fogyott le, ill Peller Mariann is és még sokan mások :) - nem hittem annó, hogy valami, tényleg ennyire eltudja venni az étvágyat, de tényleg! :) - és ez nem reklám....Ma céges , év végi ebéd volt, nem viccelek, de a negyedét tudtam megenni, amit idáig, az édességet egyáltalán nem kívánom..és...ami a csoda....nem vacsorázok! :) Egyszerűen nem vagyok éhes! - Tudom, hogy nem lehet a kg-at siettetni, de bízom benne, hogy igen is meglesz az eredménye - és a nyári nyaralásnál már feszíthetek csinibe :)


Teljesen átálltam a szénhidrát, cukor és liszt mentes táplálkozásra, és több gyümölcsöt, zöldséget és fehérjét eszem, mint valaha :) - de jól is esik!


Most viszont ha nem haragszotok meg, megyek, mert vár rám a napi torna! :)


Kívánok mindenkinek szebb estét, mint amilyen jelenleg az enyém! :(


Vigyázzatok magatokra, puszi




Melinda

Nincsenek megjegyzések: