2011. december 17., szombat

Eredmény.... :)

Sziasztok, jó reggelt mindenkinek! :) (bár már lassan du-tán van :), és én is fél nyolc óta talpon vagyok, de most jutottam el odáig, hogy írjak :))

Reggel az eredmény, egy hét után: -1,5 kg :)


Nagyon boldog vagyok! :)

Reggel úgy keltem fel, hogy nem adom fel egy percre sem, és tényleg megszállott módjára csinálom (persze azért ésszel:)), ezt az egészet! :) Muszáj! :) - ha az ember célt akar érni!

Sok mindenen kell változtatnom az elkövetkező időszakban, és főleg olyan dolgokon, amik előreláthatólag az egész jövőmet befolyásolni fogják, de már nem félek a jövőtől..vagy attól, hogy ha bármi nehézség is jönne, nem lábalok ki belőle :), az az ember típus vagyok, aki a jéghátán is megél! :)

Most rohanok, mert megfőtt az ebéd, és ebédelünk a kis lurkómmal! :)

Mindenkinek jó étvágyat majd az ebédhez! :)

Puszi

Melinda

1 megjegyzés:

Répás András írta...

Neked is Jó étvágyat! Remélem eszel gyümölcsöt is hozzá!