2011. december 12., hétfő

Mai céges "ebéd.." a kísértés.... :)

Sziasztok!

Ma céges ebédre mentünk, 12-re, huh...nem volt semmi, azt gondoltam, nagyon nehéz lesz megállni, hogy egyek tésztát vagy más finomságot....pl. süti :), de hála ott van kolléganőm, aki "személyi egészségi" testőrként vigyáz rám - és követi "minden lépésemet", hogy a fogyis életvitel eredményessége minél előbb és gyorsabban megmutatkozzon. Így ettem husit, de köretnek csak is párolt zöldséget mellé....és tudjátok mi a fura!? - abszolult nem hiányzott a tészta, a krupli és mind azok a köretek, amit lehetett volna választani. A másik kolléganőm carbonara spagettit majszolt előttem, amit imádok, még sem esett nehezemre, és még gondolat szinten sem jutott el hozzám, hogy egyek belőle, vagy csak megkóstoljam. Azt mondhatom büszkén, hogy most nagyobb bennem az elhatározás, mint idáig bármikor is volt.... :) Ennek nagyon örülök, és erre büszke vagyok! :) Inni nagyon fontos, hogy vizet - ásvány vagy sima és napi 2-3 L-et, kezdem már azt is megszokni, és egyre kevésbé hiányoznak a cukros "löttyek" :).
Ma mozgás gyanánt csak a séta maradt, de azt gondolom, sokszor nem is az a lényeg, hogy kifulladásig edzük magunkat, hanem az, hogy minden napra jusson valami mozgásforma.
Örömként ért az is, és igen jólesett, hogy azok a kollégák, akikkel nem találkozom nap, mint nap, de itt összefutottunk, megdicsérték a hajamat, hogy nagyon jól áll a szőke :), és , hogy mióta itt dolgozom (voltam már fekete, vörösnek több árnyalata, a barnának is több árnyalata) ez idáig a legjobb választás.....ezek az apró pici bókok, még is olyan nagynak hatnak....tényleg nagyon jó érzés volt.
Kis lépés az "emberiségnek", de nagy lépés nekem :))))))))))))))))

Ma meghozta kolléganőm a Flavin termékek felét, a Slim kapszulát már el is kezdtem ma szedni, illetve a csokis mannákat, nagyon finomak, és tény és való, hogy az anyagcserémen éreztem is a változást...persze tudom, hogy nem kell nagy csodákat várni egyik napról a másikra, hiszek ezek csak segítenek a helyes étrend és a mozgás mellett.....

Most megyek, mert itt vagyok a szüleimnél, és szeretnék velük is beszélgetni egy kicsit! :)

Örülök, hogy volt időm picit feljönni és kívánok nektek nagyon szép és csodás estét! :)

Puszi

Melinda

Nincsenek megjegyzések: