2011. december 26., hétfő

Karácsony másnapja :)

Sziasztok, mindenkinek nagyon szép napot kívánok!

Ma reggel felkeltem már hatkor, mert a lurkóm felébredt, de aztán kiment a nagyszobába, belekucorodott a fotelba, és tovább aludt :) Imádom a kis mocskot :)))
Aztán fél kilenckor keltünk, reggeli, majd készülődés, mert vittem le az apukájához F.várra, úgyhogy 10kor már le is értünk.
Furák a férfiak...a "hétköznapokban", mikor ott van nekik egy nő, feleség, akkor nem számít, nem figyelnek rá (persze tisztelet a kivételnek) és amikor meg otthon vannak, messze a hétköznapok forgatagától, az átlagos otthontól, és ott vannak a szülők, akik szeretik és körbe veszik.....mennyire máshogyan képesek viselkedni.
Ő aki hétköznap, inkább tehernek tekint és nem társnak, ilyenkor kedves, türelmes, megpuszilna, megölelne, de fura, mert én meg olyan vagyok, hogy bennem van a fájdalom, és az csak halmozódik-halmozódik, és ilyenkor valahogy nem megy már ez a "kedves közeledés" visszafele.
A kocsiba hazafelé sokat gondolkoztam, főleg azon, hogy miért nem lehet szeretni egymást, és normálisan hozzáállni dolgokhoz, hiszen két ember, akik szeretik egymást, azokat még jobban össze kellene, hogy hozzanak a problémák, az egyik kiszáll és nincs tovább..csupán azért, mert a feleség meghízott és megváltozott szülés után....
Sokat ön ostoroztam magamat emiatt, aztán rájöttem, hogy vannak emberek, akik a külsőségek alapján szeretnek és nem amiatt , ami belül van...ha a külső megváltozik, akkor már hiába van belül ugyanaz az ember, nem képesek őt szeretni vagy csak egyáltalán foglalkozni vele. Tudom, hogy megoszlanak a vélemények, s van olyan nő ill. férfi, aki azt mondja, igen egy pasinak nagyon fontos a külső, hogy a nő mindig csinos és TOP és kívánatos legyen, x kg-val, és van az a kategória, aki úgy tartja, hogy hiába szed fel x kg-t vagy fogy le, attól még ugyanaz az ember, akit megszeretett.

A lényegen persze nem változtat, fogyózom továbbra is ezerrel és az ember hisz abba, hogy majd megtalálja maga mellé azt a társat, királyfit :), aki reálisan fogja szeretni és elfogadni mindennel együtt, amivel együtt létezik az adott ember :) Királyfiiiiiiiiiiiiiiiiiik, hééééééééééééééééééééééééé :)))))))))))))))))))))))))))))

Az öröm persze marad, mert ma reggel már -6 kg-t mutatott a mérleg :), így már 112-ről 106 kg-ra fogytam 16 nap leforgása alatt :) Nagyon boldog vagyok! Nem csábultam el Karácsonykor, és januártól megrendeltem az update 1 kajákat, de csak ebédet, és így végül is 6000 Ft-ból kijön két heti ebédem, ami szerintem abszolult nem sok....reggelizni meg vacsorázni már csak gyümit vagy salátát..inni pedig csak sima ásványvíz vagy gyógyteák.....fura, hogy ennyi évet kellett végig "jojóznom", mire agyban ennyire eltudtam dönteni a dolgokat.., de a lényeg az, hogy sikerült! - és elfogom érni a célomat júniusra! :)))

Aminek nagyon örülök, hogy fog nyílni Óbudán, tőlünk kb. fél percre gyalog egy 100 nm2-es Update bolt, január 2.án, s bár nem fogok gyakran vásárolni, mert azért akárhonnan is nézzük, nem olcsóak azok a termékek, de ha megkívánok egy édességet vagy az jó szörpöt, vagy gyümölcsjoghurtot...stb., azért jól fog jönni, hogy 'bűn nélkül" leszaladok és veszek egyet, majd elfogyasztom.

A mai nap hátralévő részét pihenéssel fogom tölteni meg film nézéssel, és mivel nincs kint hideg, természetesen futni is elfogok menni....kell minden napra min. az fél óra mozgás! - most már sem a hideg, sem az eső nem szeli kedvemet! - megyek és csinálom! :)

Legyen csodásan szép napotok és jó étvágyat majd az ebédhez!

Puszi

Melinda




Nincsenek megjegyzések: