2011. március 12., szombat

Ismét itt :)

Sziasztok

Hát már majdnem teljesen gyógyultan, lekopogom :), bár elég sokáig húzódott ez a betegeskedés, és nagyon meg is viselt mind lelkileg, mind testileg....de most már úgy érzem, hogy pár nap és megint a régi önmagam lehetek!:)

Elég sok mindenen keresztül mentem, de azt mondhatom, hogy az életem most azon szakaszba ért, hogy kimondhatom, hogy felhőtlenül boldog vagyok!Hosszú idő után, ismét! :)

Rendben leszek nem sokára egészségileg teljesen, a fogyokurával is haladgatok...holnap kezdem két és fél hét utána a heti 3-4x-i edzőtermi edzéseket, már nagyon várom :) - az első kb. két és fél óra lesz, edzésterv írás tekintetében, ill. a gyakorlatok helyes elsajátításának megtanulása végett. :) - hat hétig megy majd ez, aztán ismételten új edzésterv kerül elkészítésre...

Az étrendemet az egyik étel-futár cégtől rendelem, ami nekem nagyon bevált, és cégszinten tudom fizetni :)
http://www.gastroyal.hu/ - ebből is a Turbó Diéta / méregtelenítés 1 héttel kezdtem, majd jövő héttől folyt köv :)

A magánéletem is mondhatni, egyenesbe került :), de még nyugtával a napot, és bízom a siker teljes folytatásba...de azt már a "fentiekre" bízom mit hoznak ki az adott helyzetből! ;)

Ime egy kép, hogy most hogy nézek ki:





Kívánok mindenkinek csodás hétvégét! :)

1 megjegyzés:

Mónika írta...

szia: örülök,hogy jobban vagy és hogy a magánéleted is kezd sínre kerülni :):):) csak így tovább és nagyon sokat fogytál cm-ben nagyon látványos :):):)