2011. március 14., hétfő

Indul a "banzai" :)

Sziasztok

Hát túl vagyok az első nagy edzésen, ami este 7-től 9ig tartott, és megírtuk a három edzéstervet.
Szuper volt minden, tudom, hogy tökéletes kezekbe vagyok :) - és vakon bízhatom abban, akit segítségül hívtam, hogy szebb és csinosabb alakkal bírjak majd. Szigorú, követel, de tudom, hogy ennek meglesz az eredménye!
Azt hittem, hogy ma hatalmas izomlázam lesz, és fel sem tudok majd kelni...., de nem így lett...:), azonban érzem, hogy vannak olyan izmaim, amiről nem is tudtam, hogy léteznek :)))) Ez is már úgy gondolom, hogy egy pozitív dolog :)))
Heti 4 x fogok lejárni, amiből 3 - a 3 különböző edzésterv alapján fog történni, egy pedig kardiós edzés lesz csak..ami ilyen "köztes" állapot lesz.
Nagyon jó hangulatban telt tegnap az egész...és magam sem gondoltam arra, hogy ilyen erő és akarat van bennem, hogy megcsináljak olyan gyakorlatokat, amik számomra még elég nehezek voltak így elsőre, de annál hatásosabbak :)
Ma ismét megyek, du-tán, és belecsapok a közepébe :)

Kívánok nektek szép napot, aki esetleg dolgozik, jó munkát mára :)

Puszillak titeket!

Melinda

Nincsenek megjegyzések: