2011. január 20., csütörtök

Újabb tanulság az élettől...

Sziasztok, mindenkinek szép estét!:)

Első körben, szeretném elmondani, hogy képzeljétek el, 3 nap alatt kigyógyultam egy betegségből, pedig hétfőn nagyon rosszul voltam még, és más esetekben ezt 2-3 hétig elhúztam....úgy látszik az életmódváltás, mind étkezésileg, mint pedig a rengeteg sport nagyon sokat lendített az immunrendszeremen, mint erőnlétben, mint testi "erőnlét" kapcsán is.

A vacsim sima, update panírba sütött husi volt, és sok zöldség :). és mellé tegnap vettem update szörpöt, áfonyásat, nagyon finom :), abból készítettem innivalót.

MÁS:


Az élet tartogat mindig meglepetéseket...megismerünk valakit, majd megszeretjük, és a végén rájövünk, hogy mennyire félre ismertük az adott embert...sajnos kénytelen voltam 31 évesen rájönni, hogy még mindig lehetek naiv és azért, mert annyira hiányzik, hogy valaki szeressen, elhiszek olyan dolgokat, amik nem is léteztek talán soha sem.Szembesülök a kemény valósággal, és ilyenkor magamra vagyok mérges, hogy hagytam megtörténni valamit, ami most nagyon fáj...DE, ott a DE, talán ez még nagyobb erőt ad abba, hogy elérjem a kitűzött céljaimat az életbe.Hiszen lehet elcsépelt mondás, de igaz, hogy: "Amibe nem  halunk bele, attól csak erősebbek leszünk".Remélem holnap ha felkelek, kevésbé fog fájni a ma történtek, és rájövök, hogy pontosan túl erős vagyok már ahhoz, hogy hagyjam eluralkodni magamon a csalódottság érzését!Biztos ti is voltatok már így!Nem könnyű dolog, de az élet megy tovább.....és talán ha bezárul egy ajtó, egy másik kinyílik, s talán egyszer elérem azt a kilincset, ami a "végleges" boldogságom kapuját nyitja majd!

Legyen ez a végszó!

Mindenkinek jó éjszakát!

Nincsenek megjegyzések: