2011. január 22., szombat

A mai napom

Mindenkinek csodásan szép estét!:)

A mai napom nagyrészt pihenéssel és alvással telt, mert a fél hatkor kelések napközbe, a munkába járás miatt, háááát, eléggé lefárasztják az embert.

Délbe keltem fel , egyszer végre, persze kisfiammal voltunk itthon kettesbe, nagyon jó volt végre csak egymásra figyelni , ennyire egyszer!:) Együtt aludtunk, játszottunk, tv-ztünk, meg minden miegymás :)

Délben lila párolt káposztát ettem, sült csirkecombbal, de az a röhej, hogy a negyedét tudtam csak megenni, többet nem is kívántam.Hozzá, jó sok ásványvíz :)

Du-tán voltam 20 percet futni, most pedig este, megcsináltam a Réka 2010 Alakreform DVD-jének 20 perc comb, és 20 perc kar programját....nagyon kemény volt, de nagyon jó



...aztán egy meleg fürdő, erdeigyümis joghurt vacsira....kis tévézés és egy nagy alvás, hát az rám fér :).

Remélem holnap is ilyen szépen fog sütni a nap, mint ma, mert Margitszigeti programot tervezek, némi futással és jó nagy sétákkal egybekötve :)

Kívánom, hogy legyen nagyon szép és kellemes estétek és hétvégétek!

Puszilok mindenkit!

Nincsenek megjegyzések: