2011. január 28., péntek

Újabb adatok :)

Sziasztok

Ma du-tán szépészeti beavatkozásokon kényeztettem magamat, úgy gondolom, hogy egy nő ezt néha megérdemli :)

Voltam szoliba, körmösnél és természetesen a testmasszázsos-tekercselés sem maradhatott el :)

A reggelt, mint mindig, futással indítottam...bár nagyon hideg volt és csúszott is az út, de azért kőkeményen harcoltam az időjárás "viszontagságaival":)

A hétvégén sok alvást, és mozgást tervezek magamnak, mert azért ez az életmódváltás, ma már úgy éreztem (miután elaludtam a szoliba), kisssséééé lemerítette a szervezetem "akumlátorait", szükség van az utánpótlásra.

A nagy hír, hogy újabb adatokkal büszkélkedhetek, a fogyókúra 20. napján, íme:

A kezdeteknél a következőkkel bírtam:                                                20. napon

Has: 138                                                                                                         130
Derékbőség:113.                                                                                            101
Csípőbőség:138.                                                                                             131
 

A mérleg tabu, látni sem akarom :)                 

Nagyon boldog vagyok már ettől az eredménytől is, és a visszajelzésektől, amit kapok :) Megyek előre, gőzerővel....:)

Mindenkit csak biztatni tudok: NE ADJÁTOK FEL! :)




                                                                                      

Nincsenek megjegyzések: