2011. január 30., vasárnap

Új élet "ismételt" kezdete :)

Derűs napot mindenkinek! :)

Nem írtam két napig, mert pénteken jelezte a szervezetem, hogy kimerült, a hirtelen és nagy életmódváltás következtében, úgyhogy mást sem csináltam tegnap és ma, aludtam.Nagyon-nagyon jól esett...éreztem, hogy nagy szükségem van erre, hogy újra feltudjak töltődni, és újult erővel belevágni az "átváltoztatom magamba".
Érzem, hogy most gyengébb vagyok, és kimerültebb...azért valljuk be, elég nagy változás ez a szervezetnek, mint fizikailag, mint lelkileg, mellette pedig itt a gyerkőc nevelés, a házimunka, a munka, tanulás és persze a sport is.
Úgyhogy most adtam magamnak egy pár nap pihenést....

Közbe sok mindenre rájöttem, amit másképp kell majd csinálnom a jövőben, de főleg arra, hogy ha még egyszer közel is engedek valakit a szívemhez a jövőben, nagyon-nagyon megfogom gondolni ill. nézni, hogy ki is lesz AZ!
DE hát tudjátok hogy van, az okos más hibájából, a buta a sajátjából sem....most a második voltam :(,  holott nem tartom annak magamat. :)

Mindenesetre úgy érzem, és gondolom, hogy még időben véltem felfedezni azon "problémás pontokat" az életembe, aminek nagyon nincs ott a helye, mivel lehúz, kikészít, elfáraszt, és "nem boldogságra" ösztönöz....

Holnap hétfő..egy új hét...új nézet...és új életszemlélet!:)

Soha nem késő változtatni és újra kezdeni!:)

S hogy igazából mi ébresztett rá, vagy inkább kik? Van két ember, akik nagyon kedvesek az életembe, az egyik Andi, akinél a körmömet csináltatom, a másik Ildi, akikhez a testkezelésre járok....nagyon sok pozitív energiát és jó tanácsot kapok tőlük, csak idáig valahogy mindig mentem a fejem után!Ergo, pofára estem! -> pénteken voltam ismét náluk, és akkor ráébresztettek ISMÉTELTEN pár dologra, amit azért nem láttam idáig, mert totál csukott szemmel jártam! -> így most már be kell látnom, hogy idáig nem jó után indultam , vagy haladtam a magánéletemben.
A gondolatnak teremtő ereje van!:) Boldogan és optimistán kell élni az életünket!:)
Ideje már eszerint élni végre!!!!!!!
Legyen szép napotok és pihenésre, tornára, vagy valami jó program fel, ki-mit tervez magának!:)
Mindenkinek kívánok sok szerencsét ahhoz, amibe éppen ma kezd bele, vagy ahhoz, amit éppen ma határozott el!
 

Nincsenek megjegyzések: