2011. január 10., hétfő

Köszönöm.....


Szeretném megköszönni a családomnak, elsősorban a szüleimnek, azt a sok szeretetet és kitartást, törődést, gondoskodást, amivel eddig felneveltek és körülvettek és amivel most is támogatnak.
Az összes barátomnak, ismerősömnek és munkatársamnak, hogy támogatnak, és erőt adnak ehhez az egész "projecthez":). Nektek üzenem: NÉLKÜLETEK NEM MENNE!KÖSZÖNÖM, HOGY VAGYTOK NEKEM!

Továbbá, nem túl régen megismertem valakit, aki nagyon jó barátom lett, és mára már az életem része lett....neki üzenem, hogy KÖSZÖNÖK MINDENT, azt a sok lelki támaszt és kedves, vidám pillanatot, vigasztalást, ami idáig kaptam. Remélem még nagyon sokáig az életem része marad :) Nevet nem írok, mert szerintem Ő magára fog ismerni :) Egyszerűen csak köszönöm, hogy vagy nekem!:)

http://www.youtube.com/watch?v=ZguAdpAXZyk


glitter-graphics.com

Nincsenek megjegyzések: