2011. január 18., kedd

Kedd reggel...

Sziasztok


Sajnos nem jobban lettem, hanem még rosszabbul és a kicsi fiam is :(
A munkából nem tudok kimaradni, úgyhogy megyek, már bepakoltam a C vitamint nem csak magamba :), hanem a táskámba is, meg Coldrex forróitalport stb.Próbálom majd túlélni valahogy a mai napot! (is)
Remélem közületek nem beteg senki, ha még is, kívánok nagyon gyors felépülést, gyógyulást neki! :)
Az edzéseket próbálom folytatni majd, ahogy lesz energiám, mert egyenlőre menni is "alig tudok" :(.


Ja, ígértem nektek egy linket, hogy mit eszem a héten...nem felejtettem ám el:):


http://www.update1.hu/index.php?menu=etlap


Ha mentek lefele a lap aljára, van olyan, hogy Norbi Életmód Menük, U14, Echo, hát én ezt étkezem az egész héten, mást nem! Inni sima ásványvizet, vagy néha light kólát, amikor úgy érzem, hogy már nagyon  hiányzik az édes íz!
Nem bűnözök, és nem nasizok, teljesen betartom, hogy csak azt eszem, amit lehet/szabad!


Most viszont tényleg rohanok a munkába, mert elkések!


Mindenkinek nagyon szép napot kívánok!:)


2 megjegyzés:

gabanyu írta...

Betegszabi?
Engem már kis náthával is mindig küldtek haza,hogy pihenjek amíg jól esik,ez sosem volt gond.

Szandra írta...

Szia!Szilveszterkor láttam a műsorotokat Rékával!Erőt meritettem belőled,és én is elkezdtem az updatet 01,01én!93 kg-ról kezdtem,és pont ma mértem magam,és 88kg-ot mutatott a mérleg!Nagyon szurkolok neked,és továbbra is kitartok ahogyan te is!Nagyon sok sikert kivánok neked,és remélem még beszélünk!!!!!!!!Üdv.Szandra!(mielőbbi gyógyulást)!