2012. január 29., vasárnap

Itt...

Sziasztok

Most tudtam erőt venni magamon, közel 10 nap után, hogy ide üljek és írjak.
Nagyon kikészített és már közel két hete nem alszom, hogy elvitték az életem egyik "szerelmét". Minden nap, minden percében hazavárom, és még nem adtam fel a reményt....nagyon sok mindenki keresi, akikben csak megbízni tudok, és hinni a jó szerencsében, hogy megtalálják, épségben és visszahozzák nekem, nekünk, mert nagyon várom, várjuk haza "Totyát" :((((. - "Remélem Ő is érzi ezt!"
Nem kívánom senkinek azt, amin most keresztül megyek, és fog.sincs, hogy mikor fogok ebből úgy felállni, hogy visszakaphassam a régi életemet, de úgy érzem a közeljövőben nem.....:((((((
Próbálom magamat lekötni. - a fogyokúrát nem hagytam abba, járok minden reggel futni ill. pár hete elkezdtem thai boxolni...ami úgy érzem, hogy számomra a tökéletes sport, amit eddig kerestem!- minden tekintetben. Úgyhogy az aerobicot és egyéb sportokat, amiket idáig próbáltam, felváltottam erre, és úgy érzem, hogy életem egyik legjobb döntése volt ez! :) - most ha ez nem lenne, nem is tudom mit csinálnék :( Minden feszültség, ami felhalmozódott bennem, és felhalmozódik, az edzéseken levezetődik, és így legalább nem bántom meg azokat, akiket nagyon szeretek és közel állnak hozzám! Ill. azt mondhatom , hogy idáig a legjobb test-lélek és szellemi építő sport, amit megtaláltam! Nem csak kiváló cardio edzés, hanem nagyon szuperul növeli az állóképességet, és nem utolsó sorban alakformálásra is tökéletes. :) Heti 2x2 óra azért eléggé megdolgoztatja az embert!

Az egyik legjobb barátom, mikor meséltem neki, hogy elkezdem csinálni ezt a sportot, mivel akkor volt a születésnapom, úgy döntött, hogy megfog majd lepni.., de akkor, mikor nem számítok rá....hát megtörtént...tegnap kaptam a telefont, hogy jövő héten érkezik a kis csomagom...a sporthoz kellő cuccokkal...jaj nagyon boldog vagyok :). Gyönyörű kesztyűm lesz, mert idáig "kölcsön kesztyűt" használtam, már alig várom, hogy magamra öltsem:


...meg még kapok hozzá egyéb cuccokat is., bandázs, fogvédő (igen-igen, az is kell :)), és lábszárvédőt is.... és indulhat a : FIGHT!

Rakok fel képeket, mert ezt többen mindenki kéri, hogy legyenek.

Ennyit változtam a kezdetekhez képest:


Reggel elmentem futni:



És futás végeztével örültem., hogy hazaértem, mert nagyon-nagyon hideg volt:


A héten végig beteg voltam, sikerült csütörtökön mikor ellopták a kocsit megfáznom, mivel a kabátom és mindegy egyéb ilyen cuccom a csomagtartóba maradt, úgyhogy a szakadó esőbe szaladgáltam a rendőrségre, a biztosítóhoz...pénteken este már nagyon rosszul voltam :( - fájd mindenem, belázasodtam, köhögtem és hát sok zsepit is el kellett használni :(. Nem mondom, hogy 100%-os vagyok, inkább 80%, mivel gondolom a sok nem alvás nem nagyon használ a gyógyulásomnak :(((((

Remélem ti azért jól vagytok, és veletek legalább történtek jó dolgok!

Mindenkinek kívánok további szép hétvégét és jövő hétre kellemes munkahetet!

Melinda

Nincsenek megjegyzések: