2012. január 17., kedd

Egy másmilyen nap...

Sziasztok, szép estét mindenkinek!

Bár ez a nap is ugyanúgy indult, mint a többi. Felkeltem, elmentem futni, majd hazajöttem, fürdés és indulás a munkába. Még is máshogyan alakult... :)
Először is arról, amit mindenkit, aki fogyózik érdekelhet: naponta szigorúan minimum 30 perc mozgás...nekem futás, de kinek mi, ami jól esik. Étkezésbe most az Update Shaket iszom:


, ebéd és vacsi helyett....reggelire pedig kávézom-de az is csak light és null cukor...naponta legalább 3 liter víz, bubi mentes...minden nap főétkezések között, bár volt, hogy vacsinál is salit ettem...szóval azért kombinálom ezeket, de mindig oda figyelek, hogy mit - mennyit és főleg hány kalóriát viszek be a szervezetembe. A lényeg a kitartásban rejlik! - de gondolom ezt már sok mindenkitől hallották. A másik fele, hogy nem kell megszállottan a mérlegre állni, mert van (ami most nálam is bejött), hogy nem mennek lejebb a kg-k, még is az ember látja magán, hogy változik.....úgyhogy ilyenkor sem szabad feladni és eltántorodni a kitűzött céltól, ami nekem most február 20.-ig, -10-15 kg :), és aztán júniusig még egy 20-25 kg. Nem adom fel, bármi is jön.....:)

Ma valahogy a munka is könnyebben és zökkenőmentesebben ment, mint idáig máskor....jobban kitudtam dolgokat zárni, jobban oda tudtam figyelni dolgokra...és azt hiszem a jövőben is így fogom csinálni, megtaláltam ehhez is a helyes utat...bár jó ideig tartott :) - de a jó munkához idő kell :)

MÁS:

Ma egyik kedves kolléganőmtől kaptam idézeteket, megosztom veletek, mert szerintem mind a kettő nagyon jó - és szerintem van elég mondandója:

Ez főleg a nőknek szól :) :

Köszönet azoknak a férfiaknak, akik bántottak. Megtanították nekem, mi az a szerelem. Köszönet azoknak a "barátoknak", akik cserben hagytak. Megtanították, mi az a barátság. Köszönet azoknak az embereknek, akik átvertek. Megtanították, mi az a bizalom. Köszönet azoknak, akik rabolták az időmet. Megtanították nekem, milyen értékes. Köszönet minden egyes embernek, akik valaha fájdalmat okoztak nekem. Megtanítottak értékelni az életet. Megtanítottátok nekem, hogy milyen értékes egyetlen perc boldogság is.

A másik pedig konkrét leírása annak, amit az életbe én társként/szerelemként keresek, de hiszem azt, hogy vannak így sokan, nők, akik erre vágynak - aki ezt megfogalmazta, szerintem nagyon okosan tette:

„Az IGAZI FÉRFI ragyogtat egy Nőt, nem feltétlenül megérteni és megváltoztatni akarja, hanem foglalkozik a lelkével. Ő az, aki sosem csap be, nem használ ki és nem néz hülyének. Mindig melletted van, ha szükséged van rá, csak a kezedet kell kinyújtanod érte. Ő az, aki reggelente kávét visz az ágyadba, aki kócosan is hercegnőnek hív, aki mosolyt csal az arcodra és letörli a könnyeidet, aki félt és izgul érted. Aki átölel éjszakánként, aki szerelmes a testedbe is. Aki a helyes útra terel, ha eltévedsz, nem uralkodni akar rajtad, hanem egyenrangú társként kezel. Ő az, aki segít megvalósítani az álmaidat és örül a sikereidnek, aki nem láncol magához, szabadon szárnyalhatsz mellette. Lehet, hogy nem gazdag, de a legnagyobb kincsét mégis neked adja, a SZERETETÉT!!! Veled van eltelve, benned bízik és rád számít."

Igen, igen, most sokan mondhatják, hogy persze, mert a fehér lovas herceg csak a mesében létezik, vagy már kihalt, mert elbukott a lovával :) - de senkinek-soha nem szabad feladni lányok, csajok, asszonyok.., mert igen is létezik! - kérdés, ki mikor találja meg, és ha megtalálja felismeri-e, hogy igen..Ő AZ! - meri -e egyáltalán elhinni, hogy vele is megtörténhet! Szerintem sokszor az emberek ott bukják el, hogy nem engedik a boldogságot közel magukhoz..., mert félnek, félnek egy újabb csalódástól, vagy egy újabb fájdalomtól, pedig pont ezzel veszik el maguktól a "boldogságra való jogot".  Sokszor kérdezi mindenki ezt magától:


Igen: hol van a szerelem? Lehet, hogy sok embernek éppen az orra előtt és észre sem veszi, mert a mai rohanó világban elmegyünk egymás mellett, nincs idő érzelmekre, kedvességre, egy-két jó szóra, gyengédségre, ami pont elég ahhoz, hogy egy másik embernek mosolyt varázsoljunk aznap az arcára, vagy csak éreztessük számít, hogy él.., hogy erre a világra született...nekünk mindenképpen számít! Sokszor próbáltam megfogalmazni, hogy mi is az a szerelem, de azt gondolom bármilyen szavakat találnék rá, nem tükrözné semmi sem azt, ami ilyenkor egy emberbe lejátszódik...szokták mondani, hogy pl: "zavarba jön , ha másik a közelébe kerül, elkapja a tekintetét-vagy egyszerűen csak nem mer a másik szemébe nézni, hevesebben ver a szíve, elszorul a torka, és nem tud megszólalni, vagy csak keresi az indokot, hogy a másikat felhívhassa-vagy hallja a hangját".....és még lehetne sorolhatni tovább...s lehet benne igazság, de azt hiszem, hogy ez ennél sokkal komplexebb...és ami a lényeg, hogy : AZ IGAZI ÉRZÉSEKHEZ / ÉRZELMEKHEZ IDŐ KELL...IDŐ...., MERT ANNÁL NINCS CSODÁSABB MIKOR KIBONTAKOZIK VALAMI, AMIÉRT AZ EMBER UTÁNA IGAZÁN HÁLÁS LEHET A SORSNAK! -A MÁSIKÉRT, AZ ÉRZÉSÉRT...AMIRŐL MÁR RÉG LEMONDOTT, AMIRŐL MÁR RÉG AZT GONDOLTA, HOGY NEM LÉTEZIK, MERT CSAK A MAGÁNY VAN, AMI KÖRÜLÖLELI! 
Egy a lényeg, hogy merjünk szeretni, akár a szerelmünkről, akár barátról, szülőről vagy közel - vagy távoli rokonról van szó, szóval merjük kimutatni az érzéseinket, hiszen csak akkor van esélyünk arra, hogy igazán boldogok lehessünk, hiszen: SZERETNI ÉS SZERETVE LENNI A LEGJOBB DOLOG AZ ÉLETBEN! 

Sokszor azt mondják, hogy aki anyuka , már soha nem lesz egyedül és soha nem lesz magányos többé...pedig egy társat senki nem pótolhat....akinek a létezése is elég, hogy boldogok legyünk!

Vigyázzatok egymásra és szeressétek egymást nagyon, mert az élet rövid...és ki kell használni minden percét!

Melinda 

 

Nincsenek megjegyzések: