2011. december 20., kedd

Egy kg-val ismét kevesebben december 10.-e óta.....

Sziasztok Nagyon Szép Estét Kívánok Mindenkinek!


Ma reggel ismét -1 kg-val lettem könnyebb :), immáron -4 kg-nak intettem búcsút :) Azért az nem is olyan rossz, 10 nap alatt, igaz?! :)


Büszke vagyok arra, hogy ma a munkahelyen a kedves főnöknőnk mindenkit meghívott Karácsony előtti ajándék képen valami finomságra :), körülöttem mindenki palacsintát evett...és én...én csak néztem... :D! Szóval most nagyon büszke vagyok magamra, mert idáig soha nem tudtam megállni, de most kemény vagyok, mint atom! :))) Az ebédem egy fél adag cézársali volt...már egy egészet meg sem tudok enni :)


Most jön majd nem sokára a jól megérdemelt 60 perces mozgás, ma már annyit fogok itthon tortázni, aztán pedig vacsira xilites gyümilevest eszem :).


Viszont most rohanok tovább..., mert még tanulnom is kell, a héten van egy vizsgám, és még a kisfiammal is szeretnék játszani!


Jók legyetek! :)


Melinda



Nincsenek megjegyzések: