2011. augusztus 5., péntek

Start indul....a következő 10-15 nap kérdés..., hogy mi lesz a vége? :)

Sziasztok

A holnapi naptól indul a Start!
Az update mellé most beiktatok egy kis léböjt szerű kúrát...a környezetembe nagyon sok mindenkinek használt, nagyon jó eredménnyel, főleg annak, aki nagyobb túlsúllyal küszködik.
A lényeg, hogy ha vége az időszaknak, majd elmesélem és beszámolok részletesen az eredményekről.
Azért mostanra igazítottam, mert ma mentem utoljára dolgozni, 9 napig most itthon leszek, vagyis szabin :)
Remélem, hogy 9-10 nap múlva, egy sokkal csinosabb és "szebb" :D Melindát fognak kapni a munkatársaim...én azon leszek :), s hogy nekem is jobb legyen belenézni a tükörbe, rámosolyogni az "onnan visszaköszönő hölgyeményre" :)

Most jól is jön ez a pár nap pihi, reggel már elég nehezen ébredtem és keltem fel, szerettem volna inkább átfordulni és tovább aludni :), igazán jól esett volna..., de majd holnap :)

Legyen szép estétek! :)

Puszi

Melinda

Nincsenek megjegyzések: