2011. július 5., kedd

Vége a 8 nap nyaralásnak :(

Sziasztok

Hazaértem :( :)


Vége a nyolc nap nyaralásnak :( Sajnos nagyon gyorsan elment, de viszont nagyon jó volt Kenese :)))), azt leszámítva, hogy sajnos nem volt végig jó időnk, inkább rosszabb volt, mint jobb :( Bezzeg most, hogy hazajöttünk, végig kánikula lesz, de hát ez a mi formánk :(.
Az éltet, hogy 5 hét múlva, újra 10 nap szabi...már nagyon várom...így kitartok :) .. és bízom abban, hogy az idő is nekünk fog kedvezni! :)
Étkezés: végig odafigyeltem arra, hogy mit eszem, és azért mivel félpanzióban voltunk, ettünk reggelit meg vacsit..köztes az csak gyümi volt...szóval bekajáztam rendesen, de nem, hogy híztam, hanem 1,5 kg-t fogytam! :) Rengeteget sétáltunk, kirándultunk, Tihanyba, Siófokra, B.füredre, Tamásiba, B.Akarattyára, Zamárdiba...stb. :)

Most búcsúzom, mert holnap egy részt munka, és fél hatkor kell kelnem, másrészt eléggé fáj a fogam, már reggel óta, vettem be rá gyógyszert :(, de félek, hogy fogorvos lesz belőle még az éjszaka :((((((((( ( de bízok a legjobbakban :))

Mindenkinek nagyon szép és nyugodt estét / éjszakát kívánok!


Melinda

Nincsenek megjegyzések: