2011. május 4., szerda

Újra itt...

Sziasztok, szép estét mindenkinek!

Már régen nem írtam, ami az igazat illeti egyrészt időm sem volt, másrészt pedig volt egy komoly ételmérgezésem, amivel kórházba is kerültem, de most már hála jól vagyok! - hát nem kívánom még az ellenségemnek sem....komoly gyomorgörcsök, magas láz....hát nem volt egy kellemes dolog :(
Sikerült egy étterembe madártejet ennem, ami következtében kaptam "némi" streptococcus fertőzést "magamba"...., de a lényeg, hogy túl vagyok, és ismét jól....bár fáradtan.
Kicsit összejöttek most a dolgok, minden téren, de remélem, hogy hamarosan rendeződik minden!

....hogy jót is mondjak, MA 4 ÉVES A KISFIAM! :) Az egész napom szinte agyban a nosztalgiáról szólt...annyira jó volt újra gondolni és "átélni" azt a napot, amikor született. Sok embernek nem jó emlék a szülés, mert a fájdalomra vagy a rossz percekre emlékeznek, vagy, mert sajnos nem sikerül jó orvost vagy akár kórházat, szülésznőt választani. Én ebben a tekintetben nagyon szerencsésnek mondhattam, mondhatom magamat, csodás szülésznőm volt, és nagyon jó orvosom, és habár maga a szülés csodás élmény volt....én rengeteget olvastam, és mind testben, mind lélekben és agyban is készültem rá, de a kórházi csecsemősök viselkedése..hát , hogy is mondjam, hagyott kívánnivalót maga után! Nekem csak ennyi amit rossz élménynek lehet felhozni! Sokszor úgy gondoltam nem szeretnék két gyereket, meg másodikat, talán azért, mert egy is nagy felelősség, minden téren, és őt eljuttatni odáig, hogy felnőtt és ami a lényeg, tisztességes felnőtt váljon belőle, ill. sokszor úgy voltam, s ítéljen el bárki, hogy végre magammal is tudok foglalkozni, mivel a kisfiam már nagyobb, így néha magamra is jut idő, vagy, hogy elmenjek a barátaimmal találkozni, stb, bár nem vagyok az az eljárogatós fajta! A lényeg, hogy néha foglalkoztat a gondolat, hogy egy kislány jó lenne majd egyszer még :) - a dokim annó úgy búcsúzott tőlem, négy évvel ezelőtt, hogy " Melindám, egy kislányra még visszavárunk" - hát majd az élet eldönti :).

Most búcsúzom, mert elmegyek és lefekszem, kipihenem magamat, mostanában nem nagyon sikerült!

Legyen szép estétek és vigyázzatok magatokra!


Puszi

Melinda


1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Boldog születésnapot a kisfiadnak!! :-))