2011. február 8., kedd

Lassan letelik az 1 hónap...

Sziasztok

Tömör leszek, mérlegeltem az elindulás előtt itthon:

A forgatás és az óra nagyon jó volt :), majdnem végig tudtam csinálni az egészet, ami számomra nagyon nagy öröm volt :)

Sajnos a mérlegelésen kiderül, bár digitálissal mérlegeltünk, hogy ott én 112,5 kg-t mutattam....hát eléggé meglepett az eredmény, főleg a történtek után.

Olivia volt az első, aztán Kitty, majd Szilvi, és én :)
Hát most erre mit mondjak! Végig csináltam az órát, becsülettel, jól is esett és hazajöttem!

Mindenesetre itthon megint ráálltam a mérlegre és ennyit mutatott:

Én erre vagyok büszke, meg a ruhákra, a visszajelzésekre!
Úgyhogy nem törtem le, sőt! :D:D:D

Legyen szép estétek, és holnap csodás napotok!:)

Puszillak titeket

Nincsenek megjegyzések: