2011. február 14., hétfő

A munkának csak megvan az eredménye :)

Sziasztok, szép estét mindenkinek! :)


Most értem haza az edzőteremből, masszázsról és a szoliból :)

Újabb adatok:


Has: 140                                                                   126
Csípő: 138                                                                126
Derék: 113                                                               100

Hát most már itt tartok :)...............és végre tetszett amit a szoli tükrében láttam :) Az a lány, aki visszanézett rám :)

Tudtam és tudom, hogy kemény út vezet a célig, de most ismét akkora erőt kaptam, hogy hajtok-és hajtok és hajtok és van látszatja.

Ne adjátok fel, mert higgyétek el, megéri! 1000000000000000x is :)

Ma roston sült csirkemelett-joghurtos öntettel és párolt karfiollal ettem...nagyon finom volt....reggelire abonett kenyér volt, három szelet, kávéval....vacsira meg egy alma. DE nem is vagyok éhes.

Most jutottam el oda, amit annó a Zsirkai Nóémi mondott a Life-adásban, az ember egy idő után megszállottá válik...és tényleg "elmegy az ész :)" úgy lehet csinálni! Én most jutottam el erre a pontra....:D:D:D
DE majd meglátjátok, mennyire volt értelme "meghülyülni" :), és ennyire "belebolondulni" eme életformába :D





További szép estét mindenkinek!
Puszillak titeket!:)

Nincsenek megjegyzések: