2011. február 22., kedd

Kicsit részletesebben az életmódomról...

Sziasztok, sajnos mivel beteg vagyok, rám is rám tört a "vírusos kór", amiben most sok más magyar ember is szenved, itthon próbálom gyorsan kifeküdni a héten, hogy hétfőn már tudjak menni dolgozni.
Ma reggel már úgy gondoltam jobban leszek, és tudok menni, de éjszaka nagyon belázasodtam és a torkom is nagyon fáj :( Úgyhogy du-tán irány a háziorvos :(

Akkor írok egy pár sort arról miként és hogyan alakul mostanában a fogyókúrás életem/életmódváltásom:

Nagyon hálás vagyok Rékának, hogy elindított ezen az úton, ez volt az a nagy "erőbomba" , ami segített abban, hogy végre életmódot tudjak váltani!

Elkezdtem az órákra járni, hozzá, három alkalommal voltam, de úgy éreztem, hogy az én 40 kg-s túlsúlyomnak ez nagyon sok még....és nagyon megterhelő a szívemnek, ill. nagyon nehezen tudtam megoldani a gyerkőc és a munka mellett, hogy időben oda tudjak érni. Így úgy döntöttem, hogy az egészségem és a magas túlsúlyom kapcsán elmegyek Budapest egyik legjobb Kardiológiai intézetébe, ill. kikérem egyik dietetikus barátunk véleményét.

Közben sajnos az autóm is felmondta a szolgálatot (a megszerelése nem olcsó mulatság :(), így hogy ne legyen egyszerű a történet, az update étkezést is magamnak kell megoldanom, mivel jelenleg nem állok úgy sajnos anyagilag, hogy ezt finanszírozni tudjam.
A szakértők azt javasolták, hogy amíg el nem érem azt a bizonyos súly "mennyiséget", amivel könnyebben tudok mozogni, és a szervezetem is könnyebben fogja bírni a mozgást....addig úszás, ill. személyi edző segítségével, személyre szabott edzéstervet készítessek.Továbbá még az anyagi helyzetem megoldódik, találtam egy olyan étkezdét, ahol bio ételekből főznek és lehet étkezési jeggyel is fizetni...így átmeneti megoldásként ezt találtam jónak ill. a kódok szerint, magam válogatom össze.Így jelenleg továbbra is megválogatom, hogy mit és hogyan, s mivel eszem, egész nap, ill. heti 3x járok konditerembe-mivel azt végül is én választom meg, hogy mikor tudok menni, és a maradék 4 napból, itthon 3at tornázom dvdk-re, ill. reggel futok, és 1 pihenőnapot mindenképpen beiktatok a hétre.A masszázsra azért járok, bár ez is teljesen változó, hogy mikor, hogy a bőrömnek a mozgás mellett, segítsége legyen, szépen visszahúzódni, a hasamon, amin sajnos nem maradtak észrevétlenül a "Domi várás örömei" :).

Nagyon fontosnak ítélték nálam a fokozatosságot és a mértékletességet, megvallom őszintén, 3-4 kg között mozog, amit idáig fogytam, de nem is szeretnék gyorsabban.....egy évet adtam magamnak, mint ahogy a Life-ban is elmondtam :), de cm-ben már közel -60 cm-vel lett kisebb a testem körfogata.Remélem ezt a képek is bizonyítják :)

Egyenlőre így és itt tartok. Ha bárkinek tudok bármiben segíteni, akkor írjatok nyugodtan a facebookra, vagy ide :)

További szép napot kívánok, ill. aki szintén beteg, mielőbbi gyógyulást :)

Melinda

2 megjegyzés:

Brigi [Dinnyéske] írta...

SziA!

Remélem mimnél hamarabb meggyógyulsz! Januárban én is megfáztam, és abba kellett hagynom a diétát. (hát igen minek is húzzunk sapkát a futáshoz :D ) De már hál' istennek tökéletesen vagyok! Bio étterem? Kár hogy itt vidéken nincs ilyesmi.

Blogom címe: http://basabrigi.blogspot.com

Névtelen írta...

Jobbulást Melinda!!

Megmondom őszintén,nem gondoltam,hogy akiket kisorsoltak azoknak is maguknak kell állni az update ételek árát...ez elég fura...
De hát ez van!:):)
Kitartást neked:)

Én is fogyok veled:
http://dusikablogja.blogspot.com/