2011. február 11., péntek

Ismételt változás...nagyon boldog vagyok :)))))))))

Sziasztok Kedves Olvasóim!:)

Két keményebb napot tudhatok magaménak, mert a cégnél továbbképzések vannak folyamatosan, úgyhogy kellőképpen hulla fáradtan végeztem ma is, és indultam onnan tornára és masszázsra.

Ismételten boldogan jöttem el a végén, mivel újabb cm-s változások történtek :)


Ime:


Has: 140                                                                   128
Csípő: 138                                                                128
Comb: 79                                                                    73


Jaj, nagyon örülök!:)

Csak arra biztatlak titeket, hogy nincs megállj, csinálni-csinálni kell!!!, mert megjön a várva várt eredmény!
Nem szabad gyorsabban fogyni, mint ahogy a szervezet és a bőr bírja, nekem a szülés után eléggé "lóg a hasam" :(, ezért is kell odafigyelve és "lassan" fogynom ill. egészítem ki a fogyásomat a testtekercseléses kezeléssel :)

Most rohanok, mert megyek a szüleimhez és már nagyon várnak :)

Hajár csajok, fiúk, idősebbek-fiatalabbak, mindenki megtudja csinálni és eltudja érni a kitűzött célt! 

A siker bennetek van!Csak hinni kell magatokban!

Nincsenek megjegyzések: