2011. február 19., szombat

Hétvége...

Sziasztok

Még itt vagyok, nem tűntem el :), csak nagyon kevés időm van sajnos a géphez ülni.
Kezdődik a munkahelyen a "szezon" ill. a sport/tanulás is leköti az időmet, főleg, hogy amit csak lehet a kisfiammal próbálok tölteni, együtt lenni.

Sajnos a cégnél többen betegek lettek, sőt a kisfiam óvodájában is, így én is "belenyúltam" ebbe az eléggé alattomos "nyavajába", de igyekszem a hétvégén kifeküdni, hogy hétfőn már tudjak menni dolgozni, bár de-t mindenképpen elmegyek még a háziorvoshoz, hogy lásson.

Vettem 3 dvd-t, azokra tornázom itthon, még így is...bár most nem bír annyit a szervezetem, mint egyébként.....most még beteg vagyok, nem tudok terembe menni :(, de utána újra járok, ha vége a "bacibirodalomnak".

A jó hír az, hogy az 56-os gatyákat 46.ra cseréltem :)., Vettem egy fekete kord bársony, halásznadrág szerű nacit, ami már az új mérettel bír :D Nagyon örülök neki, hogy már nem egy "anyahajóba járok", csak egy "csónakot" húzok magamra :)

Hála Istennek a kisfiam jól van,. Ő nem kapta el!

A kollégák közül is többen lebetegedtek, de remélem mikor írom ezeket a sorokat, már a gyógyulás útjára léptek...erőteljesen :)

Ételügyben, odafigyelek továbbra is, hogy mit és hogy eszem, mit mivel kombinálok.....és a szénhidrátot, cukrot, lisztes dolgokat - továbbra is kerülöm.

Most megyek és visszafekszem az ágyikómba...és alszom egy jó nagyot, remélem reggelre már jobb lesz a helyzet!

Vigyázzatok nagyon magatokra, és kívánok mindenkinek nagyon szép hétvégét!

Puszillak titeket

Nincsenek megjegyzések: