2011. január 3., hétfő

Öszöntzés :)

Rékától kaptam egy ilyet, az első találkozásunk alkalmával.Kiraktam a hűtőszekrényemre.Mindig mikor kint járok a konyhán,főzök, vagy éppen csak teát csinálok, ránézek, elolvasom, és erővel telít meg, mosolyra "görbül" szám és arra gondolok...nagyon nagy mákom van :). A legjobb segítséget kaphattam, amit csak lehet.
..s hogy Rékáról mi a véleményem?! :

Számomra Ő az egyik olyan ember, aki példaértékűen éli életét.Helyt áll, mint feleség, család anya, mint dolgozó nő, és már nagyon sok mindenki köszönheti neki az élete pozitív irányba történő változását!Kitartása és ereje határtalan.Akkor is képes mosolyogni, amikor majd összeesik a fáradtságtól :). Ezt kevés ember tudja.Nagyon sokat olvastam róla, és vannak olyan emberek, akik nem tudják elfogadni az Ő Update életelvüket, és emiatt, pl. az újságcikkek alá olyan kommenteket írnak, ami olyan szegénységi bizonyítványra enged következtetni, hogy az hihetetlen.Szerintem az emberek nagyon sokszor úgy ítélkeznek, hogy valójában még soha két szót sem váltottak a másikkal.Réka ugyanúgy éli a hétköznapokat, mint bárki más, olyan gondok és problémák is biztos, hogy elérik, mind örömök, mind sikerek.Nekem effektív teljesen mindegy, hogy ki és mit gondol róla....rengetegen szeretik...rengetegen rajongói....rengeteg embernek segített már...kivételes személy, és egy remek NŐ!

Nincsenek megjegyzések: