2011. január 19., szerda

Life hírek :)

http://www.life.hu/tested-lelked/dieta/20110119-melinda-fogyokuraja-a-pozitiv-gondolkodas-ereje.html

http://www.rubintreka.hu/puskas-melinda/puskas-melinda-fogyas-naplo-7

Sziasztok

Fentebb olvasható rólam a legújabb infó :)

Sajnos eléggé lebetegedtem, reggel már alig tudtam felkelni és elmenni dolgozni, mindenesetre a mai nap sem telhet el ennek ellenére torna nélkül....úgyhogy egy 40 perces, popsi-comb alakformálás majd kezdetét veszi 19 óra fele.Próbálok sok folyadékot inni, főleg most zöld tea, sok C vitamin, a vacsim pedig most két kis virslis update croassant, ami nagyon finom és ízletes.

A betegség ellenére, tényleg nem adom fel, sokkal nagyobb erőt érzek magamban ahhoz, minthogy azért,mert lázas vagyok és fáj mindenem, feküdjek és ne tegyek semmit....igen-igen, régen ezt tettem volna, de most már egy új lány vagyok, új gondolkodásmóddal.Természetesen azért a szervezetemet pihenni is hagyom:).

Ami szuper, hogy mióta ezt az életmódot élem, azóta egyenes a tartásom, nem görnyedek a széken sem itthon, és az utcán is odafigyelek a helyes testtartásra :)

Most megyek, mert a kisfiammal is kell foglalkoznom, remélem mindenkinek, ha még dolgozott is, kellemesen telt a napja., ha pedig valaki hasonló betegeskedéssel küszködik, mint én, kívánok neki mielőbbi gyógyulást!:)

M.

Nincsenek megjegyzések: