2011. január 14., péntek

Hazaértem...:)

Sziasztok

Végre péntek!:), már alig vártam.
Voltunk ma a kisfiammal a 3 kerületi Update Pékségben, vettem egy-két dolgot....most éppen azt eszem...sőt a manóm is :) (ő kakaóscsigázik, és tejet iszik - hát hiába az egészséges életmódot korán kell kezdeni :) Azt mondta, hogy ilyen finom tejet még nem ivott :))
Sajtos croassant, nagyon finiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :) ,meg Sió Alma Zöld teával.
Mai mozgás, Réka 2010 Alakreform dvd, 60 perc :)
Azt, hogy mit eszem naponta, befogom ide linkelni, mert azt az Update 1-es menüt eszem, aminek a neve Echo, egész nap.Van egész menüsör, hétfőn felteszem:)

Ma nagyon sok pozitív visszajelzést kaptam a kollégáktól, barátoktól nem csak a külsőm változásának kezdetére, de arra is, hogy mennyire más és kiegyensúlyozott ember lettem :)

Réka szintén megajándékozott ma egy olyan bejegyzéssel, ami igen "megdobogtatta a szívemet" és hatalmas mosolyt csalt az arcomra :)


"
"



Már izgatottan várom a 18 órai Life műsort, hogy felkerüljön a netre :)



Majd még jelentkezek...puszi nektek!:)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szuper vagy!!!! Köszi, hogy megosztod az étrendendedet és bőven elég részemről ez az utalás rákeresek erre a menüsorra.
MKata