2011. január 15., szombat

Barátnők és versenytársak :)

Réka, akinél jobb embert nem is kaphattam volna erre a feladatra....:) ÉS

Barátnők, versenytársak,  hétköznapi lányok, még is különlegesek.....én már azért is nyertem, mert megismerhettem Őket, Titeket! :) Nem érzek közöttünk rivalizálást, mindenki egy emberként szorít a másiknak, másikért, biztatjuk és hajtjuk előre egymást...bármelyikünk is fog nyerni, biztos, hogy örülni fogunk neki...és már most megbeszéltük, hogy utána sem "engedjük el egymás kezét" és tartani fogjuk a kapcsolatot, úgy ahogy most is, telefonon, mailbe, és személyesen is...sőt, Kittinek van egy kislánya, nekem kisfiam van, már tervbe van véve, hogy összehozzuk a gyerekeket egy nagy játszásra :), mi meg addig is kidumcsizzuk majd magunkat :) Oliviának, meg nem sokára vizsgái lesznek, nagyon szurkolok neked csajszi, és minden elismerésem azért, hogy így helytállsz egy ilyen nehéz szakmában...amit tanulsz!:) Tudod, csak is veled fogom terveztetni a házamat!:) Kitartást a mai naphoz is.lányok...puszillak titeket és kedden találkozunk :)

Nincsenek megjegyzések: